Wczytuję dane...
FAQ

FAQ (ang. Frequently Asked Questions) – zbiory często zadawanych pytań i odpowiedzi na nie, mające na celu udzielenie danemu użytkownikowi serwisu internetowego pomocy bez konieczności angażowania do tego jakichkolwiek osób.



1. Jak długo trzeba czekac na przesyłkę?

Staramy się aby nasze przesyłki były nadawane jeszcze tego samego dnia lub w dniu następny. W zależności od wybranego sposobu dostawy należy doliczyć jeszcze czas związany obsługą przez firmy zewnętrzne.

2. Czy można anulowac zamówienie?

Jeśli zamówienie nie zostało zrealizowane tzn. Nie zostało wysłane to zamówienia można anulować lub zmienić. Aby tego dokonać należy skontaktować się telefonicznie na numery podane u dołu strony. Jeśli zmiana jest bardziej skomplikowana usunięcie dodanie produktów, zmiana produktów to prosimy o wysłanie wiadomości e-mail z zmianami i kontakt telefoniczny.

3. Co dokładnie dzieje się po złożeniu zamówienia?

Zamówienie w pierwszej kolejności jest kompletowane i przygotowane, każdy artykuł jest sprawdzany pod kontem uszkodzeń powstałych przy zamówienie i magazynowaniu. Następnie tak przygotowane zamówienie jest pakowane zgodnie z wybraną formą wysyłki i zamawiany jest odpowiedni dostawca. Paczka jest nadawana i trafia do klienta

4. Czy otrzymam fakturę za zakupy?

Na życzenie klienta wystawiamy fakturę. Prosimy o wybranie takiej opcji przy składaniu zamówienia